Älskar tauta mer än allt annat

Just nu känner jag mig så himla glad varje gång jag hoppar av Tauta. Hon har blivit en helt annan häst, helt sjukt. Ni ska bara vet vad jag fått kämpa med hon i 1år. Hon har stegrat, sparkat bakut varje gång jag har begärt något, envis. (Hon har inte ont någon stans för er som undrar)
Detta var för ca en månad sedan och hon har helt slutat med detta, på EN månad har vi klickat och vi är en istället för två nu. Hon litar jag mig, jag litar på henne till 100%. Jag har haft motgångar och framgångar, det är jag som rider in henne. För 2 dagar sedan for vi ut och red i 2 timmar och hon lyssnade på varanda liten halvhalt, hon hade samlad galopp utan att inte göra något. Idag var vi ute och red också, hon gick så himla fint så jag var så himla glad när jag hoppade av.
Om några veckor åker vi på läger och då ska jag få lära mig mer om gångarter som islandshäst och vi kommer ha så himla roligt. Jag längtar till tusen. Vi red i ridhuset för 2veckor sedan och det gick sjukt bra där också och när jag hoppade av så följde hon efter mig med sänkt huvud överallt, hon var helt lös och jag gick runt hela ridhuset, vände, sprang, volt och hon gick bakom min rygg hela tiden. HON LITAR PÅ MIG
Jag vill tacka Tautas ägare Monica för allt du har ger mig inom ridningen, du har hjälp både mig och tauta sjukt mycket. Det går inte att förklara, så glad att jag får rida hos dig.
/Sanna 

Kommentarer
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

Svar: Har tyvärr inte bloglovin. ^^
ridgalningar.blogg.se

2012-08-08 @ 16:43:40
URL: http://www.sellwin.se
Postat av: behiye

kolla in min haul video! http://www.videofy.me/benny/593013

Svar: Ska kolla in nu faktiskt, bara för jag inte har något annat att göra.
ridgalningar.blogg.se

2012-08-09 @ 19:26:00
URL: http://behiye.blogg.se/benny
Postat av: sara

Coola bilder! :)

Svar: Tackar! :)
ridgalningar.blogg.se

2012-08-10 @ 02:02:51
URL: http://nattstad.se/sarawiklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0