Örnsköldsvik

Jag har varit och tävlat i Örnsköldsvik torsdag och fredag. Jag hoppade båda hästarna såklart. Med Luci hoppade jag LC, LB på torsdagen. Jag kom två i LC och i LB fick vi fyra fel i omhoppningen. Fredagen så hoppad jag LC, LA. Jag vann Lc och hon kom för nära ett hinder i grundomgången i La så hon rev. Med Jettan hoppad jag LD, LC på torsdagen. I LD så fick jag en rosett för jag gick nollan och LC vann vi. Det var även Folke Stenboms vandringspris i den klassen jag och Jettan vann. Vi fick en stor pokal som jag komemr att ha till nästan tävling som blir om ett år där då, jag fick också en liten för att jag vann detta år. På fredagen så hoppade jag bara LC och då vann vi. Jag och Jettan blev också meeting bäst så då fick vi en liten pokal, blommor och en rosett. Nästa tävling blir den 11-12 augusti i Vännäs. 
 
Jag och Jettan med alla priser jag fick med hon. ♥
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0